onsdag 30 juni 2010

Vilar innan ståhejet börjar...

Lillgaumman anländer väl som bäst till Hästöskatan och eftermiddagens simskola. Idag kommer jag att hämta henne efter halva tiden för vi ska fara till hantverkarmarknaden i Bennäs för att se på syrrans försäljning innan vi beger oss en bit inåt landet för att leka med lillagummans kusiner så länge deras fader "föusar".

På hemvägen ska vi ha med oss äkta komjölk från tanken, samt ett stycke kusin. Lillagumman har så länge sett fram emot att få övernattningsgäster.

Poolen fyllde vi på igår så nu behöver vi inte åka långt för att få oss ett dopp...
Varmt är det... och det tycker jag förstås inte om. Jag klagade inte i vintras när det var kallt men nu känner jag mig rätt så gnällig... dessutom har vi förstås krankinvasion och bromsar i mängder och massor. Skönast är det väl inomhus...

Inga kommentarer: