tisdag 29 juni 2010

flyttande av material

har jag gjort ikväll. Många månader att flytta...
Månaderna efter att nya bloggportalen börjat är ännu tomma. De ska fyllas med det material jag lyckades spara när jag cashade. Jag hittade inte allt och vissa inlägg finns det bara början på, andra har jag till och med kommentarerna till... fär se när jag hinner få hit dem.

Idag har jag målatg på lekstugan igen... inuti denna gång. Målet tog slut så jag hamnar att åka och köpa mera. Det börjar nog se riktigt ljust ut, det har inte tidigare varit målat så det ser nog verkligen annorlunda ut. Får väl så småningom också börja tänka på inredningen.

Ikväll har jag dessutom tagit mitt första dopp. Ganska kallt men skönt efter en varm dag. Lillagumman tyckte nog det var lite kallt och gubbi ville inte ens pröva...

Inga kommentarer: